CRÒNIQUES PARTITS JORNADA 8 - 12 D'ABRIL

CRÒNIQUES PARTITS JORNADA 2, 3 I 4 D'ABRIL

RESULTATS PARTITS JORNADA 2, 3 I 4 D'ABRIL

CRÒNIQUES PARTITS JORNADA 8 - 12 D'ABRIL

? CRÒNICA C.B. TORREVIEJA SALUD 73 – 67 TECNIVERD C.B. TAVERNES SÈNIOR AUTONÒMIC ?

Partit amb dues parts molt diferents, on l'equip del C.B. Tavernes va començar molt ficat i dominant el joc al llarg del primer temps, aconseguint acabar amb un avantatge de 15 punts al seu favor.

Per contra, una segona part on tot el que s'estava fent bé va desaparèixer i en cap moment van saber tornar al partit, nombroses pèrdues de baló, facilitats defensives i poc domini en el rebot, van fer que els locals començaren a creure que podien endur-se el partit i els de Tavernes no vam saber jugar amb la tranquil·litat que requerien els moments difícils del partit.

Això va fer que els locals, ja crescuts, s'endugueren un el partit merescudament.

No ha sentat be l’aturada de la competició als nostres, on esta costant-nos ser molt més regulars al llarg dels partits. Ara cal seguir treballant i lluitar per a millorar allà on estem errant. Seguim confiant en l'equip que de segur tornarà a jugar com ho estava fent.

? C.B. GENOVÉS 46 – 55 TECNIVERD C.B. TAVERNES SÈNIOR ZONAL ?

Primer partit després de la tornada i l’equip ha respost bé, molt ficats tots els jugadors en el partit i amb ganes de guanyar. Tot i això, durant l’inici hem estat desencertats i amb un atac precipitat que feia que no ens anàrem del marcador cap dels dos equips. Al descans anàvem 4 punts baix. A la segona part hem pressionat més en defensa, no deixant llançar còmodes al rival per acabar guanyant de 3 punts a la fi del tercer quart. En l’últim quart hem aguantat d’inici la pressió del rival i a poc a poc i amb bones defenses hem pogut controlar i endur-nos l’encontre. Bon partit!

? CRÒNICA TECNIVERD C.B. TAVERNES SÈNIOR FEMENÍ 76 – 40 C.B. TEULADA ?

Partit dominat de principi a fi per les nostres jugadores que eixiren a pista des del primer segon amb una intensitat molt alta, pressionant en defensa a tota pista i corrent al contraatac.

En la represa del descans, ja amb una diferència al marcador de 40-20, vam aprofitar per ficar en pràctica noves defenses i un altre sistema de joc en atac, però en cap moment baixant la intensitat i no deixant que s'acostaren al marcador.

En definitiva, un partidàs de l’equip i una victòria que necessitàvem per a estar motivades de cara al següent grup.

? CRÒNICA TECNIVERD C.B. TAVERNES SÈNIOR FEMENÍ 35 – 61 C.B. PEDREGUER ROIG ?

El partit va començar molt igualat. Les de Tavernes eixiren amb una intensitat molt alta, com sempre, sense cap tipus de por, a jugar-li de tu a tu al líder del grup, sabent que si eixíem amb la nostra màxima intensitat i no fèiem errors, podríem intentar lluitar el partit.

A falta de 2,30 minuts per al descans, en un marcador de 17-20, l’equip seguia lluitant i en cap moment li havia perdut la cara al partit, però amb la sensació de que si no haguérem perdut tants balons tontament, podríem estar davant al marcador.

A partir de ahí, el partit va canviar per complet, el canvi defensiu del Pedreguer i un excés de rebots en atac que ens agafaren durant tot el partit, va fer que arribarem al descans 15 punts baix amb 3 minuts de desconnexió.

La segon part molt similar. Les de Pedreguer van seguir pressionant i pujant el ritme i van aconseguir ampliar la diferència fins als 30 punts.

Les nostres jugadores en cap moment van baixar els braços ni es van rendir, anaren 10, 20 o 30 punts baix. Fins a l'últim segon seguiren pressionant i intentant desenvolupar el joc en atac.

Molt orgullós d’aquest equip. És un equip jove i es nota que en moments de pressió sofrim més del que hauríem, però estic segur que amb la actitud de lluitar-ho tot i la gran intensitat que tenen, seguiran lluitant tots els partits en la següent fase.

? CRÒNICA C.B. ALGINET 62 – 65 C.B. TAVERNES JÚNIOR MASCULÍ ?

Partido muy importante para cambiar la dinámica y el mal sabor de la semana pasada, donde nuestros chicos han sido superiores en todo el partido con ventajas de hasta 12 puntos. El trabajo se ha basado en una defensa intensa que ha permitido tener buenas sensaciones en ataque. Gran trabajo en equipo de todos los jugadores.

? CRÒNICA C.B. TAVERNES JÚNIOR FEMENÍ 45 – 22 C.B. PAIDOS ?

Tornada a les pistes després de molt de temps i ens ha costat anar agafant ritme, sobretot de cara a l'anella. Hem tingut una bona quantitat d'errades a prop de cistella, que era d'esperar. Situacions que normalment aconseguim resoldre hui les trobàvem complicades. Ha sigut a partir del descans quan hem recuperat part del que fèiem, basant-nos en una bona defensa i domini del rebot. La segona part fou prou millor, amb més paciència i bon treball d'equip en atac.

Content per l'actitud i les ganes que mostraren, així com l'atreviment. Bona sensació en la represa de la competició.

? CRÒNICA DÉNIA B.C. 78 – 48 C.B. TAVERNES JÚNIOR FEMENÍ ?

El resultat no reflexa de cap manera com va ser el partit. Pràcticament molt igualat fins el final del tercer període. Al descans les locals anaven sols 3 punts dalt.

Després, el cansament (segon partit en dos dies amb la fatiga mental inclosa), el ser poques jugadores hui (hem acabat en 4 al final) i un equip davant que ens exigia, a vegades més del que era menester, han sigut clau per a trobar-nos amb aquest marcador.

D'altra banda, nosaltres tampoc vam tenir la capacitat de reduir certes errades massa repetides en passades, desmarcatges i certa precipitació en alguns moments. Caldrà millorar aquests aspectes i ser més exigents de cara a futurs encontres.

Per últim i prou important, molt agraït per l'esforç i el joc, millor hui que ahir, fins que ens han aguantat les forces. Realment meritori.

? CRÒNICA C.B. EL VERGER 48 – 22 INFANTIL FEMENÍ 08 ?

Primer partit en molt de temps de les nostres Infantils. Un inici molt dur i efectiu cara cistella que ha dut a aguantar el marcador casi fins la mitja part. El marcador és enganyós a la fi, ja que les xiquetes del C.B. Tavernes han competit molt durant tot el partit deixant-se la pell, però també hi ha hagut falta de resistència i moltes errades baix de la cistella. L’edat de les rivals junt amb el físic ens han fet acabar perdent per una major diferència. Molt content per l’actitud posada de l’equip. Seguirem creixent i millorant cada dia.

? CRÒNICA C.B. TAVERNES INFANTIL FEMENÍ 08 31 – 53 DÉNIA BÁSQUET 08 ?

Segon partit de les nostres xiquetes després de la parada i segon partit que finalitza amb molt bones sensacions a pesar de la derrota. El partit ha començat amb molta intensitat defensiva per part de les nostres, arribant a les ajudes i lluitant pel rebot davant un equip molt més gran que el nostre. Tot i això, la poca claredat en atac de les nostres unides a un percentatge de tir prou acceptable de les visitants feia que s'arribara al descans amb un marcador desfavorable de 13 a 33.

La segona part ha continuat igual en l'aspecte defensiu i fins i tot millor, ja que s'han recuperat més pilotes, i l'atac ha millorat aconseguint millors situacions de tir que ens permetien anotar, però no sense dificultats. Fruit d'això és que el parcial del segon temps ha sigut favorable a les visitants per només dos punts (18 a 20). A la fi un encontre intens, amb molt de sacrifici per part de les nostres xiquetes que milloren dia a dia.

? CRÒNICA C.B. GENOVÉS 29 – 47 C.B. TAVERNES INFANTIL FEMENÍ 07 ?

Primer partit després de molt de temps on s'ha notat la parada en el treball en pista. No obstant, les ganes ho han suplert. El joc ha estat prou organitzat durant tot el primer temps, però ha estat més anàrquic en la segona part. Així i tot, bon partit en conjunt.

? C.B. TAVERNES ALEVÍ MASCULÍ 29 – 39 C.B. ALGEMESÍ ?

Primer partit després de la tornada a les pistes, en el que els nostres xiquets han jugat nerviosos i amb poc d'encert en atac. Volíem arribar més enllà del que podíem i en el primer quart havíem perdut 10 balons. Eixa ha sigut la principal errada del partit, ja que en defensa hem posat moltíssimes ganes i hem donat un pas avant.

Al final aconseguim posar-nos a 5 punts del rival, però dos bones accions de l'equip visitant sentencien el partit. Hem de seguir polint detalls en atac, però sens cap dubte anem pel bon camí. Seguim a per totes!

? C.B. TAVERNES ALEVÍ MASCULÍ 30 – 40 C.B. SUECA ?

La sort no ens ha acompanyat aquesta vegada i el resultat no fa justícia a l'esforç fet per part dels jugadors.

No hem estat encertats des del triple i no hem aconseguit cap cistella de tres punts, mentre que l'equip visitant encertava tirs des de molt lluny, que els posaven per davant al marcador, a pesar de la insistència dels nostres, que no han baixat els braços en cap moment.

Molt orgullós del treball de l'equip, que segueix demostrant unes ganes increïbles en defensa. Haurem de treballar per a reduir errades en atac, però sens cap dubte anem pel bon camí.

Fotos Abril 2.jpg

RESULTATS PARTITS JORNADA 8 - 12 D'ABRIL

Resultats Abril 2.jpg

PARTITS JORNADA 8 - 12 D'ABRIL

Partits Abril 2.jpg

CRÒNIQUES PARTITS JORNADA 2, 3 I 4 D'ABRIL

? CRÒNICA TECNIVERD C.B. TAVERNES SÈNIOR AUTONÒMIC 56 – 67 BAÑO ORBEZO ENGUERA ?
Primer partit jugat després de l’aturada de les competicions i on els de Tavernes no ha sabut trobar el seu millor joc, notant-se massa l’aturada competitiva.
Un joc lent, amb poca intensitat i poc moviment de baló que permetia, conforme passava el partit, que l'equip d'Enguera es trobara més còmode, portant el ritme del joc i dominant al llarg de tota la segona part.
De gran importància i decisiva pel futur del partit la gran quantitat de rebots agafats per l'equip visitant, els quals els ha donat moltes segons opcions. Ara toca entrenar i tornar a les bones sensacions. Anem a pel següent! De segur que l'equip competirà com sap.

? CRÒNICA TECNIVERD C.B. TAVERNES SÈNIOR FEMENÍ 51 – 53 ESPORTS COLAU C.B. ONDARA ?
Una llàstima el partit que se'ns ha escapat hui en el últims segons. Ha estat un partit igualadíssim durant tot el encontre, en el que les de Tavernes en alguns moments han arribat a ficar-se 6 punts dalt, però sense cap diferència més gran al marcador. Sens dubte ha sigut un partit en què ambdós equips han disfrutat a la pista.
A falta d’1 minut, estàvem 2 punts baix, lluitant cada baló i cada defensa. Gràcies al tirs lliures ens hem pogut col·locar 1 punt dalt a falta d’11 segons, però ahí és on s'ha notat que som un equip jove, amb moltes ganes de competir i ambició, però també amb falta d’experiència per controlar aquestes situacions, ja que a la represa del joc, després del temps mort visitant, hem fet un error provocant una falta en la recepció del baló, anotant els dos tirs lliures la jugadora visitant i deixant-nos 1 punt baix.
Així i tot, hem tingut el últim atac, amb 9 segons per davant, però una vegada més ens hem precipitat i perdem el baló sacant de banda, i perdent així la última opció de endur-nos el partit.
Aquesta derrota és de les doloroses, perquè el equip es mereixia la victòria. Han estat 40 minuts corrent avant i arrere, deixant-se l’ànima en cada possessió, i no se li pot dir res més que a alçar el cap, i seguir treballant, que les victòries arribaran.

? CRÒNICA U.P.B. GANDIA B 44 – 44 C.B. TAVERNES JÚNIOR MASCULÍ ?
Partit molt igualat jugat a Gandia, on es preveia un partit amb molta intensitat. Durant tot el partit s’han mantingut avantatges curts de 3 o 4 punts per a ambdós equips. La falta d’encert al tir lliure (8 de 21) ens ha privat d’una possible victòria. Molts minuts sense jugar a res i les presses de tirar a cistella ens han penalitzat. Ha faltat joc en equip. Primer partit després de l’aturada per les mesures de la Covid-19 que no ha eixit tan bé com ens agradaria.

? CRÒNICA C.B. TAVERNES JÚNIOR FEMENÍ 2 – 0 CLUB BÀSQUET PEGO ?
Finalment el partit de les Júniors no es va disputar, ja que les visitants no pogueren acudir a l’encontre al tenir només 4 jugadores disponibles. L’equipo visitant ens havia informat tant al club com a la FBCV. Esperem tornar la setmana que ve a les pistes, ja que les nostres jugadores tenen moltes ganes de continuar competint.

? CRÒNICA C.B. CULLERA 59 – 19 C.B. TAVERNES CADET MASCULÍ ?
Primer partit després de l’aturada, enfront el líder del grup. Un rival més fort i més alt, on els vallers van lluitar bé dins les seues possibilitats. El Cullera va tancar l’acta en el minut 8 de l’últim quart, en part per un tercer quart en què els vallers aconseguiren empatar a 7. Queda molt per millorar, però content dels 8 jugadors que acudiren a l’encontren i lluitaren durant tots els quarts. Finalment, la diferència de nivell va provocar que no pogueren aspirar a més. Treballarem per a millorar als pròxims partits.

Fotos 2, 3 i 4 abril.jpg

RESULTATS PARTITS JORNADA 2, 3 I 4 D'ABRIL

Resultats 2, 3 i 4 d'abril.jpg

?? COMUNICAT ??

➡️ El C.B. Tavernes pren mesures excepcionals davant la situació de pandèmia amb una mostra d’agraïment amb els patrocinadors i els jugadors i jugadores del club.

Patrocinadors 2020-21.JPG