▫️Hui era un partit complicat a causa de les 6 baixes de l’equip valler. Ens presentem amb tan sols 7 jugadors i, per a rematar, als pocs minuts del segon període se’ns lesiona un jugador, la qual cosa provoca que la rotació de l’equip siga mínima. L’equip rival aprofita aquesta feblesa per pressionar a tota pista i ofegar l’equip valler. Intentem traure la pilota com podem, però en alguns trams de l’encontre no arribem a la pintura contrària i això va notant-se a poc a poc al marcador.

▫️Segons van passant els minuts, el cansament va notant-se i el joc es converteix en un voler però no poder, però seguim sense baixar els braços i intentem que la diferència al marcador no siga escandalosa. Finalment, les faltes i l’esgotament no ens deixen emportar-nos la victòria a casa.

▫️Hui sí que hem lluitat fins el final, però com sol passar en aquestes situacions, arriba un moment que el teu cervell diu que sí i el teu cos diu que no. Tanmateix, content per l’actitud de hui malgrat la derrota 🏀.

Entrenador | David Bosch 🖋️