📋 CRÒNICA VALIER GROUP SÈNIOR MASCULÍ AUTONÒMIC 6️⃣2️⃣ – 8️⃣5️⃣ N.B. TORRENT 📋
Derrota a casa enfront el N.B. Torrent C. A la primera part l’encontre es manté igualat. Tot i la falta de concentració i intensitat defensiva als 1v1 i al tancar el rebot, l’equip valler es manté en partit gràcies als bons percentatges de tir.
A la represa del descans, el conjunt grocinegre no és capaç de millorar en defensa i, això sumat a les pèrdues de baló i als mals percentatges en atac, provoca que l’equip visitant s’impose amb solvència per 62-85 🏀.
✍🏼 Entrenador | Dani Mas
📋 CRÒNICA C.B. ALGEMESÍ 36 – 57 SÈNIOR FEMENÍ PREFERENT 📋
Partit prou fluix de les nostre jugadores, amb una primera part per oblidar. L’encontre comença amb les locals millor posicionades al camp, fet que els permet rebotejar millor i arribar amb avantatge als contraatac la major part de les vegades. Tot i això, les valleres aconsegueixen arribar al descans un punt per davant a l’electrònic.
En començar el tercer període, algunes desconnexions defensives provoquen que les d’Algemesí es col·loquen per davant al marcador i amb sensació que podrien fins i tot emportar-se la victòria, però un augment en la intensitat defensiva fa que les de Tavernes es tornen a posar per davant i augmentem la diferència fins el 36-57 final 🏀.
✍🏼 Entrenador | Juan Ferrando
📋 CRÒNICA C.B. TEIXERETA 6️⃣0️⃣ – 5️⃣2️⃣ SÈNIOR MASCULÍ 1ª ZONAL 📋
Partit on ja al primer temps es veu la dinàmica de l’encontre, amb balons perduts a mig camp, males decisions en atac i falta de treball defensiu. Això ens porta a un 20-7 que ja fa que ens coste remuntar. A més a més, l’equip contrari desplega una defensa prou consistent i aprofita bé la desgana dels nostres jugadors, fet que els porta a controlar el partit, on arribem a perdre de 19 punts.
A l’últim període tenim una ràfega defensiva i una xicoteta milloria en atac que ens permet que baixem a 10 punts de desavantatge, però com sempre, ens centrem en els àrbitres i deixem de jugar. Això ens fa traure una mala actitud, però seguirem treballant per millorar 🏀.
✍🏼 Entrenador | Clàudio Ferrando
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR JÚNIOR MASCULÍ 126 – 47 C.B. MARCELINA BENIFAIÓ 📋
Partit que abordem amb moltes reserves, ja que aquestes últimes setmanes el nivell d’entrenament ha sigut prou dolent, amb refredats i lesions diverses que provoquen que no puguem entrenar amb intensitat.
Però aquest equip, quan ix a la pista, oblida tots els problemes i dóna el seu 100%. Eixim pressionant de valent i deixem el rival amb un primer parcial de 33-13.
Tanmateix, l’equip no afluixa i aconsegueix donar la cara durant tots els períodes. Els tantejos de cada quart són: 33-35-30-28, fet que provoca que ens emportem la victòria número 11 de la temporada. Enhorabona equip, però cal entrenar millor! 🏀.
✍🏼 Entrenador | Paco Cantus
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR JÚNIOR FEMENÍ 2008 4️⃣5️⃣ – 5️⃣2️⃣ C.B. PICANYA 📋
Llàstima que les de la Valldigna no es van poder emportar un partit igualat de principi a fi. Al primer quart aconseguim un empat a 13 punts i un marcador de 24-25 al descans mostrava una màxima rivalitat.
El tercer temps se l’emporta Picanya per tan sols 2 punts i a l’últim temps a Tavernes no li entren els tirs, escapant-se’ns la victòria en un encontre molt disputat.
Les jugadores locals van fer un bon paper, tot i que ens va faltar un poc més de rotació des de la banqueta per part del tècnic, pero satisfacció per part de les jugadores. Aquests partits ajustats, tot i que se’ns puguen escapar, ens ajuden a agafar experiència per jugar en tensió i fer equip en moments difícils.
Tenim un bon equipet i si pugem un puntet la intensitat podem donar sorpreses. Agrair també el suport de la grada que va animar l’equip en tot moment! 🏀
✍🏼 Entrenador | Carlos Gimeno
📋 CRÒNICA C.S.A. CARCAIXENT 3️⃣6️⃣ – 6️⃣4️⃣CAIXA POPULAR JÚNIOR FEMENÍ 2009 📋
Encontre molt important on necessitàvem bones sensacions i eixir concentrades, ja que sempre ens ha costat aquest tipus d’escenaris.
Així va ser, i ja des d’un inici eixim marcant un ritme elevat de joc, igualant la duresa defensiva i aconseguint tancat el rebot un poc millor que als darrers encontres.
Així i tot, l’equip rival ajusta i la defensa d’elles comença a ser molt millor per igualar el partit, però no decaiguem i continuem jugant ràpidament, amb molta intensitat i amb molta confiança per fer tirs i accions bones de joc.
La segona part va ser millor encara, ja que el nostre ritme no va baixar i les locals no van poder aguantar. Enhorabona, equip; un treball enorme que te recompensa 🏀.
✍🏼 Entrenador | Batiste Cantus
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR CADET MASCULÍ 5️⃣6️⃣ – 6️⃣5️⃣ N.B. ALCOI 📋
Juguem els tres primers quarts a un molt bon nivell i l’últim període ha sigut tot el contrari. Hem baixat moltíssim el ritme defensiu i ens hem quedat sense rotació degut a les excessives faltes que ens han pitat.
Ens ha de servir aquest partit per millorar i jugar millor els moments finals 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Luis Chofre i Diego Chova
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR CADET FEMENÍ 6️⃣2️⃣ – 5️⃣6️⃣ C.B. CULLERA 📋
Victòria en un partit on la primera part ha sigut molt gelada, amb poca intensitat defensiva per la part local, que ha permés que les de Cullera pogueren anar per davant al marcador.
No obstant això, al segon temps, un canvi d’actitud en les valleres ha fet que començaren a recuperar balons i a aconseguir alguna cistella fàcil, permetent remuntar i emportar-se la victòria 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Juan Ferrando i Núria Lazón
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR INFANTIL MASCULÍ 3️⃣6️⃣ – 3️⃣5️⃣ C.B. IFACH CALPE 📋
Partit molt igualat, on el nostre equip ha anat sempre per davant fins al sisé quart, on ens han empatat. A partir d’aquest moment, la igualtat ha sigut predominant amb alternances a l’electrònic.
En definitiva, victòria molt treballada, tot i que hem tingut algunes errades que s’han de corregir als entrenaments. Cal seguir treballant! 🏀
✍🏼 Entrenadors | Rafa Cantus i Ximo Magraner
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR INFANTIL FEMENÍ 4️⃣0️⃣ – 4️⃣6️⃣ C.S.A. CARCAIXENT 📋
Comencem molt bé l’encontre, pressionant en defensa i fent un bon joc en atac que ens permet anotar amb facilitat. Tanmateix, al tercer i quart períodes, l’equip contrari puja la seua intensitat defensiva, pressionant a tota pista. Les nombroses pèrdues de baló els permetia recuperar possessions i anotar amb facilitat. El parcial de 10-25 ho diu tot i arribem al descans 12 punts baix.
Ja a la segona part, a poc a poc retallem la diferència i ens col·loquem a 4 punts a falta de 2 minuts. La falta d’encert en atac ens impedeix completar la remuntada i finalment l’equip contrari s’emporta la victòria.
Contents per l’actitud de les xiquetes, que han lluitat de valent i ho han deixat tot a la pista 🏀.
✍🏼 Entrenadors | David Company i Carme Moreno
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR PREINFANTIL MASCULÍ 2️⃣1️⃣ – 6️⃣1️⃣ C.B. BURJASSOT 📋
Complicat encontre davant un rival que esperàvem poder competir més. Hem tret la intensitat quan el marcador ja era molt advers. Dos períodes amb un 2-11 i 2-17 ens han matat.
La resta de l’encontre ha estat més igualat, però sempre amb domini visitant. Cal millorar en defensa i ser més forts al rebot. Esperem recuperar jugadors i millorar aquests aspectes 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Carlos Gimeno i Domas Skrabys
📋 CRÒNICA C.B. OLIVA 2️⃣8️⃣ – 1️⃣3️⃣ CAIXA POPULAR PREINFANTIL FEMENÍ 📋
Partit sense molta història, on les valleres han començat sense ganes, deixant que els agafaren rebots fàcils, amb poca intensitat i errant molt baix de la cistella. A partir de la segona part hem començat a jugar més en equip i eixint a córrer, però sense trobar l’encert baix de la cistella 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Ángel González i Aitor Armengol
📋 CRÒNICA C.B. ALCÀSSER 4️⃣9️⃣ – 5️⃣5️⃣ CAIXA POPULAR ALEVÍ MASCULÍ 2014 📋
Bon partit dels Alevins en una de les pistes més difícils del grup. En definitiva, un encontre molt igualat de principi a fi que es decideix als minuts finals. El conjunt valler mostra una gran concentració defensiva, cobrint bé els 1v1 i les línies de passe, fet que els permet córrer el contraatac i generar tirs còmodes en atac 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Dani Mas i Batiste Cantus
📋 CRÒNICA U.P.B. GANDIA 5️⃣6️⃣ – 5️⃣7️⃣ CAIXA POPULAR ALEVÍ MASCULÍ 2014 📋
Important victòria a la complicada pista de Gandia davant un rival molt intens que no va concedir cistelles fàcils en cap moment de l’encontre.
Als dos primers períodes, l’equip valler aconsegueix un avantatge de 17 punts, però a partir del tercer quart el conjunt gandienc va retallant distàncies fins col·locar-se un punt per davant a falta de tres minuts.
Finalment, victòria per la mínima per als de Tavernes en un final caòtic que podia haver guanyat qualsevol dels dos equips 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Dani Mas i Batiste Cantus
📋 CRÒNICA C.B. ALBERIC 6️⃣5️⃣ – 4️⃣5️⃣ MAXCOLCHÓN ALEVÍ MASCULÍ 2015 📋
Partit més igualat del que reflecteix el resultat, on la superioritat al rebot de l’equip rival i l’actuació del jugador 90 de l’Alberic han minvat les nostres possibilitats de victòria.
Eixim a l’encontre molt despistats en defensa i sense velocitat al nostre joc d’atac, permetent un 16-2 al final del primer període. Comentem els aspectes a millorar i el nostre joc comença a funcionar. Tot i no ser capaços de tancar el rebot, arribem a la fi del tercer quart 27-25.
Després del descans tornem a perdre concentració en defensa i fluïdesa en atac sense compartir el baló; ho comentem, millorem i arribem a la fi del cinqué període amb un tanteig de 48-39.
L’últim període és un voler i no poder. El joc dominant del jugador 90, tant amb baló com sense baló, junt als nostres nervis, ens fan prendre moltes decisions errònies que esdevenen en un parcial de +11 per l’equip de la Ribera. Content per l’esforç i continuarem treballant els aspectes de bloqueig del rebot i la concentració defensiva 🏀.
✍🏼 Entrenador | Arturo Felis
📋 CRÒNICA C.B. PEGO 4️⃣6️⃣ – 1️⃣2️⃣ CAIXA POPULAR ALEVÍ FEMENÍ 📋
Les valleres han estat fora del partit pràcticament en tot moment. Les pegolines han imposat un ritme molt alt, sobretot al contraatac, fet que ha dificultat molt el joc de Tavernes.
A més a més, el nivell ofensiu de les de Pego ha sigut molt elevat, amb accions ràpides que les valleres no han sabut frenar ni gestionar correctament. Tot i els intents de reaccionar, Tavernes no ha aconseguit trobar el seu joc ni sentir-se còmode a la pista.
Malgrat el desenvolupament del partit, el resultat final ha estat de 0-2 a favor de Tavernes, ja que l’equip de Pego no disposava de suficients fitxes per competir oficialment el partit 🏀.
✍🏼 Entrenadores | Núria Lazón i Joana Ortellano
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR ALEVÍ MIXTE 2️⃣6️⃣ – 4️⃣6️⃣ C.B. SUECA 📋
El partit jugat entre l’Aleví mixte de Tavernes i el Sueca ha estat marcat per un rendiment molt fluix en defensa per part dels vallers. Durant tot l’encontre, l’equip local ha mostrat moltes dificultats, especialment en el rebot defensiu, on no ha aconseguit imposar-se en cap moment.
A més a més, els vallers han estat molt despistats en defensa, arribant tard a les ajudes i permetent cistelles fàcils al rival, fet que ha anat augmentant la diferència al marcador.
En atac, Tavernes ha mostrat una millor imatge, sent superior en diversos moments del partit i aconseguint bones accions ofensives. Malgrat aquesta millora, no ha estat suficient per compensar les errades defensives, i el resultat final ha estat a favor del Sueca 🏀.
✍🏼 Entrenadora | Joana Ortellano
📋 CRÒNICA C.B. ALGEMESÍ 4️⃣6️⃣ – 3️⃣2️⃣ CAIXA POPULAR BENJAMÍ MIXTE 📋
Bon partit del nostre equip enfront un equip que ha jugat molt millor que nosaltres. En defensa no hem defensat bé i ens ha faltat intensitat. Hem de seguir millorant, tot i que encara hi ha alguns conceptes a millorar.
En aatc no hem jugat en equip, amb massa individualitats, i no hem tingut encert de baix de cistella.
Tot i això, molt contents per l’actitud de tot l’equip. Ara a continuar entrenant així per millorar cada dia més i més! 🏀
✍🏼 Entrenadors | Marco Cremades i Edu Montero
📋 CRÒNICA C.B. ALMUSSAFES 2️⃣0️⃣ – 3️⃣8️⃣CAIXA POPULAR PREBENJAMÍ MIXTE 📋
Bon partit el jugat pel part dels nostres xiquets i xiquetes. Eixim concentrats i sabent què hem de fer.
Ens falta rodar més la pilota i defensar millor. Seguirem entrenant per millorar! 🏀
✍🏼 Entrenadors | Luis Chofre i Adriana Armengol