â–«ïžĂšltim partit de la Lliga Valencina on, de nou, tenim bons moments de joc quan li donem importĂ ncia a les coses que estem entrenant, i aixĂČ posa al nostre favor el marcador.

▫Arribats a aquest punt, caiem en l’error de forçar situacions de finalitzacions sense superioritat on ens falta eixa calma per continuar jugant i que li permet al rival donar-li la volta al marcador.

▫Intentem tornar a entrar al partit. Sembla que volem continuar jugant per a l’equip, perĂČ continuem errant moltes opcions de cistelles fĂ cils que acaben amb la desesperaciĂł de molts. Ens equivoquem quan pensem que la soluciĂł Ă©s “fer la guerra” individualment per ajudar l’equip, perĂČ aixĂ­ tot Ă©s mĂ©s difĂ­cil.

▫Tots aquests aspectes junt a la falta de confiança als tirs alliberats, on desaprofitem bones opcions de joc col·lectiu que ens interessen, acaben sent pĂšrdues de possessiĂł per por de fallar.

▫Tanmateix, al final la Lliga Valenciana ens serveix per saber on estem i per ser conscients que tot el progrĂ©s Ă©s immediat. Acabem de començar i ens queda molt de treball per davant.

▫L’equip estĂ  fent un bon esforç i aixĂČ Ă©s d’agrair, i mĂ©s havent coincidit amb les festes que, encara que no vulguem, tambĂ© ens influeixen en el rendiment.

▫Enhorabona a tots els jugadors per l’esforç! 🏀

✒ Entrenadors | Andrea CatalĂ  i Paco Cantus