đ CRĂNICA SĂNIOR MASCULĂ 1ÂŞ ZONAL 2ď¸âŁ9ď¸âŁ – 6ď¸âŁ0ď¸âŁ C.S.A CARCAIXENT đ
âď¸ LLIGA VALENCIANA | JORNADA 1 âď¸
Primer encontre del Sènior MasculĂ B de la Pretemporada. Tenim un primer quart on li plantem cara a un equip que juga en una categoria superior. Fem una bona defensa, lluitem per tots els balons i anotem amb facilitat, fet que ens fa arribar igualats a la fi del primer perĂode.
Al segon quart seguim amb la mateixa dinĂ mica defensiva, però estem fatal en atac. Sols aconseguim anotar 2 punts en 10 minuts de joc. Al tercer perĂode baixem els braços en defensa i, a partir dâaquest moment, lâequip contrari comença a anotar amb facilitat.
LâĂşltim perĂode ĂŠs una còpia del tercer. Alguns jugadors van a ratxe anotadores, però mostren poc esforç defensiu. Notem tambĂŠ la falta de bases que encara no estan a lâequip, i això es tradueix en moltes pèrdues aprofitades pel conjunt rival. Seguirem treballant per millorar! đ
âđź Entrenador | ClĂ udio Ferrando
đ CRĂNICA C.B. SUECA 4ď¸âŁ3ď¸âŁ – 6ď¸âŁ7ď¸âŁ SĂNIOR FEMENĂ PREFERENT đ
âď¸ PARTIT AMISTĂS âď¸
Victòria basada en el bon percentatge al tir exterior en el primer perĂode, fet que ha permĂŠs a les nostres agafar una renda de mĂŠs de 10 punts que ha anat augmentant al segon quart fins arribar als 20 punts de diferència al descans.
A la segona meitat les locals han eixit un poc mĂŠs encertades al tir, però tot i això, les nostres han sabut mantindre el nivell i sâhan emportat la primera victòria de la temporada đ.
âđź Entrenador | Juan Ferrando
đ CRĂNICA JĂNIOR MASCULĂ SEGONA 6ď¸âŁ1ď¸âŁ – 5ď¸âŁ6ď¸âŁ C.B. CULLERA đ
âď¸ LLIGA VALENCIANA | JORNADA 1 âď¸
Primer partit de la Lliga Valenciana i primer victòria en un encontre molt igualat, on el Cullera sempre ha anat per davant al marcador, tot i que amb un marge de punts molt escà s.
La cĂ rrega de faltes abans del descans de diversos jugadors locals provoca que no puguem competir fins els Ăşltims minuts, on ens emportem la victòria per xicotets detalls i dues bones defenses a falta dâ1 minut i mig pel final. Tot i això, bon resultat đ.
âđź Entrenador | Paco Cantus