📋 CRÒNICA C.B. CULLERA 7️⃣8️⃣ – 6️⃣3️⃣ SÈNIOR MASCULÍ AUTONÒMIC 📋

Derrota a Cullera després d’un mal partit de principi a fi. Hem tingut moltes pèrdues i baixos percentatges en atac.

En defensa hem permés que ens agafen massa rebots i cistelles massa fàcils. Seguirem treballant per corregir errors i ser més competitius al pròxim encontre 🏀.

✍🏼 Entrenador | Dani Mas

📋 CRÒNICA C.B. BELLREGUARD 5️⃣7️⃣ – 6️⃣1️⃣ SÈNIOR MASCULÍ 1ª ZONAL 📋

Partit lluitat contra Goliat. Ens obstinem a fer entrades i intentar entrar fins baix de la cistella, on ens esperava un pívot conegut per a la nostra afició: Ramón, un centre de 205 cm que ens col·loca al voltant de 20 taps i ens condiciona l’encontre.

Quan comencem a jugar per als exterior, agafem un avantatge de 12 punts que perdem per voler tornar a fer entrades. En defensa tenim ràfegues, i en atac tenim jugadors que anoten amb facilitat, fet que ens salva. 

Seguirem treballant per millorar! 🏀

✍🏼 Entrenador | Clàudio Ferrando

📋 CRÒNICA SÈNIOR MASCULÍ 1ª ZONAL 4️⃣3️⃣ – 3️⃣2️⃣ C.B. ALBERIC 📋

Partit jugat a ratxes. Tenim moments de joc ràpid i vistós i altres de joc lent i avorrit. Quan lluitem pels rebots i defensem bé, juguem al que sabem. En atac tenim poca qualitat, però anem millorant a poc a poc.

Fins l’últim període no hem pogut anar-nos-en al marcador, però tenim massa altibaixos al joc. Seguirem treballant per millorar! 🏀

 

✍🏼 Entrenador | Clàudio Ferrando

📋 CRÒNICA SÈNIOR FEMENÍ PREFERENT 5️⃣3️⃣ – 6️⃣0️⃣ DÉNIA B.C. 📋

Derrota de les nostres xiques en un encontre bastant igualat i amb molt d’encert exterior.

El partit ha començat amb les visitants dominant el marcador, aconseguint un ràpid avantatge a l’inici de quart que han mantés fins el final d’aquest (9-16 al minut 10).

Ja en el segon quart, les nostres han reaccionat gràcies, sobretot, a l’encert exterior, fet que els feia remuntar per a col·locar-se per davant al marcador al descans (29-25 al minut 20).

Però un mal inici del tercer període, amb bastants balons perduts, junt al gran encert des de la línia de tres de les de la Marina, ha provocat que aquestes agafaren una renda d’onze punts al finalitzar el tercer quart (40-51 al minut 30).

No obstant això, les valleres han continuant lluitant fins a la fi de l’encontre, intentant reduir la diferència, però l’esforç no ha donat els seus fruits i el partit ha acabat en mans de les jugadores del Dénia 🏀.

✍🏼 Entrenador | Juan Ferrando

📋 CRÒNICA C.D. BERENGUER DALMAU 7️⃣3️⃣ – 3️⃣6️⃣ JÚNIOR MASCULÍ 📋

Encontre molt desigual, on els rivals han estat superior en tot moment. Els del Berenguer han jugat amb intensitat en defensa, ganes de jugar i pressió a tota pista, fet que provoca que perdem moltes pilotes.

Treballarem per veure si aquesta dura derrota no ens passa factura 🏀.

✍🏼 Entrenador | Paco Cantus

📋 CRÒNICA JÚNIOR FEMENÍ 2009 6️⃣7️⃣ – 3️⃣1️⃣ ESCOLES ESPORTIVES ONDARA 📋

El partit ha començat amb molta intensitat, però molt nervioses. A poc a poc anem aconseguint el nostre ritme i fent el joc que treballem, arribant al descans amb un marcador de 40 -13.

La segona part ha sigut diferent. Les visitants comencen a jugar més còmodes, i, sobretot, a córrer molt fàcil. La pressió no ha eixit com volíem i hem regalat moltes superioritats al contraatac.

Estem a prova i ens ha vingut molt bé aquest primer encontre. Seguirem creixent com a equip i jugadores! 🏀

✍🏼 Entrenador | Batiste Cantus

📋 CRÒNICA C.B. ALBERIC 7️⃣6️⃣ – 4️⃣1️⃣ CADET MASCULÍ 📋

Fem un bon inici de partit, competint-li de tu a tu a un rival superior físicament. Arribem al descans tan sols 10 punts baix.

A partir d’aquest moment comencem a baixar en actitud defensiva, fet que aprofiten molt bé els rivals.

Cal seguir entrenant per tal de millorar 🏀.

✍🏼 Entrenador | Luis Chofre

📋 CRÒNICA CADET FEMENÍ 1️⃣7️⃣ – 5️⃣2️⃣ C.S.A. CARCAIXENT 📋

Derrota de les nostres xiquetes en el primer partit de la temporada, on des d’un inici, les valleres s’han vist sorpreses pel ritme i la intensitat del rival, el qual els ha fet perdre bastants balons als primers minuts.

A partir d’ací, les del Tavernes han començat a jugar un poc millor, però no el suficient per poder retallar una diferència que les de la Ribera anaven augmentant cada vegada més 🏀.

✍🏼 Entrenador | Juan Ferrando