▪️El Club Bàsquet Tavernes inicia la nova Temporada 2025-26 amb la il·lusió renovada, donant un pas endavant al seu creixement amb un total de 220 jugadors i jugadores repartits en 19 equips. Del total, cal destacar que el 47% són xiques i el 53% xics, una bona prova del treball que s’està realitzant. L’entitat compta amb 26 entrenadors per dirigir i entrenar tots els seus equips en les distintes categories.
▪️Per primera vegada en la seua història, el C.B. Tavernes comptarà amb dos equips Sènior Femenins, un en 1ª Divisió Nacional i un altre en Preferent.
▪️La resta del Club, a més d’aquests dos equips femenins, la forma el Sènior Masculí Autonòmic, el Sènior Masculí 1ª Zonal, el Júnior Masculí, els Júniors Femenins (2009 i 2008), els Cadets Masculí i Femení, els Infantils Masculí i Femení, els Pre-Infantils Masculí i Femení, els Alevins Masculí i Femení, el Benjamí Mixte, el Prebenjamí Mixte i el Querubí Mixte.
▪️El president del C.B. Tavernes, Àlex Martínez, destaca la il·lusió que existeix per fer una bona campanya, a més del bon treball de la Directiva, la Coordinació amb el recolzament de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna i, per suposat, la gran ajuda dels patrocinadors Caixa Popular, ALPESA i els recentment incorporats Maxcolchón y Valier Agrícola.
▪️El president espera i desitja que l’afició, com sempre, acudisca al Pavelló Carlos Pellicer i a les pistes del Poliesportiu Municipal per veure i animar els equips als partits.
🖥️ Font | Levante de la Safor