📋 CRÒNICA ALPESA SÈNIOR FEMENÍ NACIONAL 4️⃣8️⃣ – 6️⃣3️⃣ VILA-REAL B.C. 📋
Primer encontre de la Lliga Foster’s Hollywood del nostre Sènior Femení en la categoria 1ª Divisió Nacional enfront un equip que de segur que lluitarà a la part alta de la classificació. De fet, la temporada passada ja va quedar com a primer de grup a la Lliga Regular.
Les xiques d’ALPESA ixen a la pista amb moltíssimes ganes i, al llarg del primers minuts, el marcador assenyalava molta igualtat, però l’equip de Vila-Real comença a dominar el joc, demostrant la qualitat de l’equip. A poc a poc les rivals aconsegueixen distanciar-se a l’electrònic fins arribar al descans, ja amb 15 punts d’avantatge.
A la segona part, l’equip visitant segueix dominant el joc, arribant a aconseguir fins a 24 punts d’avantatge al seu favor. Però si alguna cosa caracteritza l’equip del C.B. Tavernes és que mai deixa de lluitar. Tot i que no es trobava còmode al camp, sí que té uns bons minuts de major encert i aconsegueix reduir les diferències fins la finalització del partit.
En definitiva, gran treball de tot l’equip en el seu debut a la categoria i que demostra que el C.B. Tavernes donarà, de segur, molta guerra.
A seguir treballant i a pel següent partit! 🏀
✍🏼 Entrenadors | David Company i Honorio Gil
📋 CRÒNICA VALIER GROUP SÈNIOR MASCULÍ AUTONÒMIC 5️⃣5️⃣ – 4️⃣6️⃣ C.D. LORETO 📋
L’enfrontament comença amb domini visitant, situant-se amb un marcador de 6-12 en els primers minuts de joc. A partir d’aquest moment, els vallers reaccionen i redueixen les pèrdues, millorant també el percentatge de tir, la qual cosa els permet tancar el primer període amb un xicotet avantatge (18-15).
Al segon quart les defenses s’imposen als atacs, i cap equip aconsegueix obrir l’escletxa a l’electrònic. S’arriba als descans amb un ajustat 29-27.
Després del descans, la tònica continua igual: partit travat, defenses intenses i poc encert en atac. La bona feina defensiva dels de Tavernes, tanmateix, permet augmentar la renda fins als 6 punts (41-35).
A l’inici de l’últim període, els locals aconsegueixen la seua màxima diferència (46-37), però l’Arcadi Loreto no baixa mai els braços i, amb un parcial de 0-7, torna a entrar en partit. No obstant això, els de Tavernes saben reaccionar, eleven el nivell defensiu i controlen els últims minuts per acabar imposant-se per 55-46.
Primer partit a casa i primera victòria de la temporada; un resultat que ha de servir per reforçar la moral de l’equip de cara al pròxim encontre 🏀.
✍🏼 Entrenador | Dani Mas
📋 CRÒNICA SÈNIOR FEMENÍ PREFERENT 5️⃣6️⃣ – 5️⃣3️⃣ C.B. IFACH CALPE 📋
Victòria en el primer partit de Lliga Regular en un encontre amb poc de ritme a causa de les nombroses faltes assenyalades.
El partit ha començat igualat en marcador, però amb les locals jugant un poc millor que les de Calp. Només els nombrosos llançaments errats prop de l’anella han impedit que les valleres tragueren un avantatge còmode al final del període.
Al segon quart, les visitants comencen a defensar un poc millor i la igualtat arriba al joc. No obstant això, encara són les de Tavernes les que manen al marcador, amb un 34-27 al descans.
En començar el tercer període, les nostres aconsegueixen distanciar-se i col·locar-se a 13 punts de diferència, pero un canvi en la defensa forastera impedeix augmentar la diferència.
Ja al final del tercer quart i durant quasi tot el quart període, la falta d’encert de les de Tavernes unit a la immensa quantitat de tirs lliures llançats per les de Calp (fins a 50 en tot el partit) fa que aquestes puguen donar-li la volta al marcador i arribar amb 2 punts d’avantatge a l’últim minut. Tanmateix, dos tirs lliures i un triple en les últimes jugades han donat la victòria a les valleres.
A la fi, victòria en un partit complicat, on les nostres no han pogut fer el seu joc 🏀.
✍🏼 Entrenador | Juan Ferrando
📋 CRÒNICA C.B. OLIVA 5️⃣8️⃣ – 4️⃣9️⃣ SÈNIOR MASCULÍ 1ª ZONAL 📋
Com als últims encontres, juguem a ratxes. Comencem mal, amb pèrdues de pilota i ens costa anotar. Això fa que anem a remolc durant tot el partit. Aconseguim remuntar a l’últim quart, on juguem un poc en equip.
Estem mal acostumats a jugar botant la pilota i forçant jugades, i així és difícil anotar. No busquem el jugador amb la millor posició i, així i tot, tenim l’oportunitat d’emportar-nos el partit a l’última jugada abans de la pròrroga.
Tanmateix, no entra el tir i tornem a tindre moltes pèrdues a la pròrroga, les quals són aprofitades pel C.B. Oliva. Seguirem treballant per millorar! 🏀
✍🏼 Entrenador | Clàudio Ferrando
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR JÚNIOR MASCULÍ 8️⃣4️⃣ – 4️⃣4️⃣ U.P.B. GANDIA 📋
Partit jugat pels nostres a un gran nivell en defensa, on els vallers han ofegat l’eixida de baló del rival i, des del primer parcial de 19-9, hem anat incrementant el marcador.
Si bé la defensa ha sigut intensa, l’atac ha estat feble pel nivell que entrenem, on de vegades perdem pilotes i no convertim cistelles fàcils. Però el nivell de l’equip en conjunt ha sigut molt acceptable. Cal anar a més! 🏀
✍🏼 Entrenador | Paco Cantus
📋 CRÒNICA C.B. MARCELINA BENIFAIÓ 6️⃣5️⃣ – 4️⃣9️⃣ CAIXA POPULAR JÚNIOR FEMENÍ 2009 📋
Comencem el partit amb les idees molt clares en atac i fent molt bones accions, però la malíssima defensa inicial on no hi ha comunicació i no arriben les ajudes com toca ens fa no tindre opció d’augmentar la diferència en cap moment, fent que acabem el primer període tan sols 15 punts dalt.
Les locals espavilen, i això sumat a l’encert des de la línia exterior, provoca que anem al descans sense claredat en defensa i ofuscades a l’atac, amb un marcador de 34-20.
A la represa del descans ajustem bé l’atac, però comencem a fallar baix de l’anella. No som dures ni verticals i no tenim encert a la línia de tres punts. Les rivals ho saben aprofitar i segueixen amb un ritme d’encert elevat que fa que arribem a estar fins a 27 punts baix.
A partir d’ací canviem la dinàmica, comencem a fer el joc treballat per trencar la defensa, despleguem una defensa intensa que sabem fer de sobra i aconseguim a falta de poc per acabar col·locar-nos tan sols 8 punts baix.
Enhorabona a l’equip de Benifaió que es refà, fent bones eixides de pressió, recuperant i corrent, i sobretot aconseguint triples clau per trencar el partit 🏀.
✍🏼 Entrenador | Batiste Cantus
📋 CRÒNICA C.B. ALMUSSAFES 6️⃣9️⃣- 3️⃣5️⃣ CAIXA POPULAR JÚNIOR FEMENÍ 1ª ZONAL 📋
Partit que des del principi se’ns posa costera amunt. Ens sorprén una pista exterior amb un sol de justícia i ja comencem amb poca motivació.
Per moments ha hagut bona dinàmica, tot i que en el primer quart el marcador ja era clarament favorable per les locals. En defensa fem massa concessions i ens trobem que ens fan cistelles amb massa facilitat.
S’han vist detalls que fan pensar que anirem a més i millor, però cal treballar més en defensa i als tirs lliures. Primer partit de la Lliga Regular, i tenim la confiança que anirem de menys a més! 🏀
✍🏼 Entrenador | Carlos Gimeno
📋 CRÒNICA E.M.B.A. L’ALCÚDIA 4️⃣0️⃣ – 0️⃣ CAIXA POPULAR CADET MASCULÍ 📋
Encontre jugat contra un rival superior físicament. Intentem igualar el nivell físic, però ens costa moltíssim. Cal entrenar amb més ganes per poder millorar i poder competir aquests partits 🏀.
✍🏼 Entrenador | Luis Chofre
📋 CRÒNICA C.B. PEGO 5️⃣7️⃣ – 3️⃣9️⃣ CAIXA POPULAR INFANTIL MASCULÍ 📋
Partit on s’ha jugat a ratxes per part nostra i on hem vist que l’equip de Pego estava molt més rodat, amb les coses més clares a l’hora d’atacar la cistella, i on no hem sabut parar-los.
L’equip ha estat format per 6 Infantils i 3 Preinfantils que han fet un gran esforç per intentar guanyar el partit, però aquesta vegada no ha pogut ser. Hem de treballar més i millor als entrenaments davant futurs reptes 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Ximo Magraner i Rafa Cantus
📋 CRÒNICA C.B. ALGEMESÍ 9️⃣ – 4️⃣9️⃣ CAIXA POPULAR INFANTIL FEMENÍ 📋
Eixim al partit molt enxufades, tant en defensa com en atac. Gràcies a les recuperacions aconseguim fer molts contraatacs.
En estàtic hem fet algunes coses, però ens falta circular un poc més la pilota i no precipitar-nos. Contents pel bon inici de l’equip. A seguir entrenant per millorar! 🏀
✍🏼 Entrenador | David Company
📋 CRÒNICA C.B. CAMPANAR 6️⃣4️⃣ – 3️⃣0️⃣ CAIXA POPULAR PREINFANTIL MASCULÍ 📋
Debut de l’equip en cistella gran amb una derrota agredolça. Comencem el partit plantant cara a un equip que semblava més físic. Acaba el primer temps 8-6 i amb bones sensacions.
Al tercer i cinqué períodes se’ns escapa l’encontre. El parcial és massa gran per a poder lluitar per la victòria. Cal millorar en la lluita pel rebot i posar un punt més d’intensitat en defensa. Ens queda treballar i de segur que donem molta guerra! 🏀
✍🏼 Entrenador | Carlos Gimeno
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR PREINFANTIL FEMENÍ 3️⃣ – 4️⃣4️⃣ C.B. SUECA 📋
Als dos primers períodes comencem adormides, sense ganes de córrer i deixant que ens entren fins a baix. Després del segon quart comencem a defensar un poc, però seguim desconnectades.
A partir de la segona meitat comencem a posar en pràctica allò que hem entrenat i eixim a córrer. Encara queda molt per millorar 🏀.
✍🏼 Entrenador | Aitor Armengol
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR ALEVÍ MASCULÍ 2014 6️⃣7️⃣ – 6️⃣9️⃣ C.B. ONDARA 📋
L’encontre comença amb molts nervis per als dos equips, però els de Tavernes a poc a poc es claven en partit amb bones defenses que propicien contraatacs. Al descans el resultat era de 30-26. A la represa, l’equip visitant reacciona per remuntar i posar-se per davant (40-45).
Els vallers, que tenen molt bons moments durant el partit, tornen a empatar-lo, i aquest ja anava a ser un intercanvi de cistelles fins arribar a la pròrroga (58-58). A la pròrroga, xicotets detalls decideixen el partit, que finalment se l’emporta l’Ondara per 67-69.
Seguirem treballant per millorar i ser cada vegada millor equip! 🏀
✍🏼 Entrenadors | Batiste Cantus i Dani Mas
📋 CRÒNICA MAXCOLCHÓN ALEVÍ MASCULÍ 2015 2️⃣0️⃣ – 4️⃣8️⃣ C.B. ALGEMESÍ 📋
Iniciem l’encontre amb un bon joc i defensa, corrent per davant de la pilota, alçant en cap i fent bons passes. Tan sols la falta d’encert a l’hora d’encistellar impedeix obtenir un millor resultat.
Al segon període ens despistem i ho paguem al marcador, rebent un 4-15 de parcial. El balanç és molt lent i en atac ens falta moviment sense pilota i no ens adaptem a la duresa defensiva del rival.
A partir d’aquest moment igualem l’actitud defensiva del rival excepte a l’últim període i desplacem amb més criteri la pilota, però ens falta aprofitar les possibilitats de cistella.
L’Algemesí ha defés amb duresa. La diferència de 22 a 10 faltes assenyalades ho diu tot, però el baix percentatge d’encert de 2 a 12 no ens ha permés aprofitar aquesta situació.
Primer encontre de la temporada, on s’ha notat la falta de rodatge de l’equip i on els xiquets han sabut adaptar-se a la duresa del rival, però on no hem pogut aprofitar millor la situació 🏀.
✍🏼 Entrenadors | Arturo Felis
📋 CRÒNICA CAIXA POPULAR ALEVÍ FEMENÍ 3️⃣ – 4️⃣3️⃣ C.B. ALGINET 📋
Partit complicat per a les nostres xiquetes, que s’enfrontaven a un rival molt superior tant físicament com pel seu coneixement del joc. Tot i l’esforç i les ganes, l’Alginet ha dominat en tots els aspectes de l’encontre des del primer moment.
Les nostres han intentat mantenir el ritme i aprofitar cada acció per aprendre i seguir creixent com a equip. Tot i la diferència, l’actitud i la lluita no ha faltat en cap moment.
Ens falten moltes coses per aprendre tant en atac com en defensa, però cada partit és una oportunitat per millorar i continuar avançant! 🏀
✍🏼 Entrenadores | Núria Lazón i Joana Ortellano