đ CRĂNICA C.D.S.C. GODELLA 6ď¸âŁ5ď¸âŁ – 3ď¸âŁ9ď¸âŁ ALPESA SĂNIOR FEMENĂ NACIONAL đ
Derrota durĂssima per a lâequip del C.B. Tavernes enfront un rival directe per a la lluita per la permanència a la categoria.
Tenim un primer perĂode totalment per a oblidar del conjunt dâALPESA, on eixim a la pista amb una intensitat nul¡la, sobretot en defensa, permetent a les locals jugar molt còmodes. Això provoca que les de Godella tinguen molts tirs lliurats i que, a mĂŠs a mĂŠs, aconseguiren un alt percentatge dâencert.
Lâavantatge de 14 punts que agafen les de la capital ja ĂŠs condicionant per a la resta de lâencontre. Les locals, crescudes per veure que podien emportar-se la victòria enfront les valleres, eclipsen les de Tavernes, que volen però no poden, i que no creuen en cap moment que poden remuntar ni lluitar per aconseguir cap cosa positiva.
La tònica es mantĂŠ aixĂ fins el final del partit, on lâequip de Godella es proclama gran mereixedor de la victòria.
Encara queden partits importants i en aquests hem dâintentar canviar lâactitud o, si no, difĂcilment traurem res en positiu del que resta de temporada đ.
âđź Entrenador | Honorio Gil
đ CRĂNICA VALIER GROUP SĂNIOR MASCULĂ AUTONĂMIC 6ď¸âŁ7ď¸âŁ – 5ď¸âŁ2ď¸âŁ C.B. GENOVĂS đ
Victòria del conjunt valler desprĂŠs dâun partit exigent enfront un rival que en la primera volta es va imposar amb claredat a la seua pista.
Lâencontre comença igualat, amb els de Tavernes concentrats en defensa, evitant cistelles fĂ cils, tot i que els baixos percentatges de tir impedeixen orbrir diferències al marcador.
Al segon perĂode, els locals mantenen la intensitat defensiva i, malgrat alguna desconnexiĂł puntual, aconsegueixen anar-seân al descans amb 5 punts dâavantatge grĂ cies a la millora als percentatges de tir.
A la represa del descans, els de GenovĂŠs pugen la intensitat defensiva i provoquen pèrdues que es tradueixen en contactes. A falta de 5 minuts per acabar el tercer quart, lâencontre tornada a estar empatat. Un temps mort local canvia la dinĂ mica amb un parcial de 12-1 per tancar el perĂode amb un 51-40 a lâelectrònic i encara 10 minuts per jugar.
En lâĂşltim quart, els de Valier Group saben controlar el ritme del partit i, tot i que els visitants no es donen mai per vençuts, certifiquen una treballada victòria amb un marcador final de 67-52 đ.
âđź Entrenador | Dani Mas
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR JĂNIOR FEMENĂ 2008 5ď¸âŁ5ď¸âŁ – 2ď¸âŁ9ď¸âŁ S.D. EL PILAR đ
Victòria de les de la Valldigna, que sabien que aquest partit anava a estar disputat. Calia sumar la victòria i lâequip ha complit.
Dâeixida, les locals agafen un clar avantatge, acabant el primer perĂode amb un 19-10 al marcador. La resta de quarts tambĂŠ han sigut per al Tavernes, ja que les jugadores han estat lluitadores i han sabut cĂłrrer.
Tot i que tenĂem algunes baixes, lâequip ha respost i totes les jugadores han anotat. En definitiva, molt satisfets pel treball. Ara ens toca encarar dos partits mĂŠs la pròxima setmana, amb ganes de seguir millorant đ.
âđź Entrenador | Carlos Gimeno
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR JĂNIOR FEMENĂ 2009 6ď¸âŁ3ď¸âŁ – 5ď¸âŁ2ď¸âŁ C.B. MARCELINA BENIFAIĂ đ
Comencem el partit amb desajustos i tampoc trobem la solidesa en defensa que venĂem fent partits arrere, però el ritme que sĂ que era alt i el moviment de balĂł prou bo ens fa estar per davant a lâencontre.Â
Al segon perĂode canviem la defensa, comencem a tindre una millor comunicaciĂł i un millor domini del nostre rebot defensiu, aconseguint anar-nos-en al descans 14 punts dalt.
SabĂem que el tercer quart anava a ser complicat amb els ajustos de les visitants i la duresa en atac al pal baix. Sabem aguantar les envestides, però ofensivament estem molt ofuscades i no ens ixen les coses.Â
AixĂ i tot, sempre tenim moments bons on tornem a tindre fluĂŻdesa a l’atac i aconseguim cistelles fĂ cils, sumat a un millor ajust de la defensa i frenant els contraatacs de BenifaiĂł. Enhorabona, equip! Victòria treballada que ja ens feia falta! đ
âđź Entrenador | Batiste Cantus
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR CADET MASCULĂ 5ď¸âŁ8ď¸âŁ – 4ď¸âŁ2ď¸âŁ C.B. ALBERIC đ
Bon partit on eixim a pista adormits i, aixĂ i tot, apleguem al descans guanyant de 7 punts. A la segona part pugem el ritme i demostrem que cada vegada que pressionem, ens distanciem al marcador.
A lâĂşltim perĂode hem millorat lâencert de cara a la cistella i aconseguim distanciar-nos a lâelectrònic đ.
âđź Entrenador | Diego Chova i Luis Chofre
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR CADET FEMENĂ 2ď¸âŁ8ď¸âŁ – 5ď¸âŁ4ď¸âŁ C.B. MARCELINA BENIFAIĂ đ
Derrota per una mala primera part, on les nostres no han vist la cistella. Ja al segon temps, amb un poc mĂŠs dâencert de cara a lâanella, semblava que es podia remuntar, però les nostres errades eren quasi sempre castigades amb cistelles visitants, impedint que ni tan sols poguĂŠrem recurtar el marcador đ.
âđź Entrenador | Juan Ferrando i NĂşria LazĂłn
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR INFANTIL MASCULĂ 4ď¸âŁ9ď¸âŁ – 2ď¸âŁ8ď¸âŁ U.P.B. GANDIA BLANCO đ
Encontre on lâequip Infantil sâha imposat sense fer un gran partit. Sâhan produĂŻt moltes errades baix de la cistella i en entrades que podrien haver augmentat mĂŠs la diferència al marcador final.
Cal seguir treballant als entrenaments per millorar totes aquestes errades đ.
âđź Entrenador | Rafa Cantus i Ximo Magraner
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR INFANTIL FEMENĂ 6ď¸âŁ5ď¸âŁ – 3ď¸âŁ4ď¸âŁ N.B. PATERNA A đ
Eixim a la pista molt gelades, poc intenses en defensa i espesses en atac. AixĂ ens passem els tres primers quarts, on es mantĂŠ la igualtat al marcador, però tot canvia al quart perĂode, on lâequip comença a jugar com sap: molt intenses en defensa i amb un joc molt dinĂ mic. El parcial de 13-2 ho diu tot.Â
DesprĂŠs del descans, l’equip continua igual i la diferència va augmentant a poc a poc fins al resultat final. A la fi, contents per la victòria aconseguida davant un bon rival, però tambĂŠ ens ha de servir per corregir les errades que hem fet al principi de lâencontre đ.
âđź Entrenadors | David Company i Carme Moreno
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR PREINFANTIL MASCULĂ 2ď¸âŁ1ď¸âŁ – 6ď¸âŁ1ď¸âŁ C.B. ESCOLAPIAS đ
Bona actitud del Tavernes, tot i el resultat. Els de la Valldigna ho tenien molt complicat davant un rival que estĂ al grup destacat de la classificaciĂł.Â
Els vallers sâimposen en dos quarts, encara que per moments es desconnecten i sâescapen les opcions de competir. Som capaços de guanyar alguns perĂodes, però desprĂŠs baixem els braços i perdem amb parcials de 0-14.Â
El rival ha sigut superior, però el Tavernes ha mostrat moments de bon joc. Lâactitud de lâequip ha canviat per a bĂŠ. Es nota que ens falta fĂsic, i això fa que seâns escapen molts partits en la segona meitat.Â
Hem de seguir treballant. Estem contents amb el canvi dâactitud dels jugadors, però cal seguir millorant đ.
âđź Entrenadors | Carlos Gimeno y Domas Skrabys
đ CRĂNICA C.B. SUECA 6ď¸âŁ1ď¸âŁ – 2ď¸âŁ0ď¸âŁ CAIXA POPULAR PREINFANTIL FEMENĂ đ
Eixim a lâencontre massa adormides, sense intensitat defensiva i amb mals atac, precipitades i sense bones seleccions de tir. Açò permet que el Sueca agafe avantatge des dels primers minuts.
A partir del tercer quart lâequip reacciona i millora lâactitud defensiva, i això ens permet competir millor, aconseguint intercanvis de cistelles i jugant millor.
Al quart perĂode guanyem amb un parcial de 2-8, demostrant una clara millora en defensa i aprofitant bones eixides al contraatac. Tot i que al descans ja anĂ vem amb una gran diferència a lâelectrònic i ens tanquen acta, lâequip no baixa els braços đ.
âđź Entrenadors | Ăngel GonzĂĄlez i Aitor Armengol
đ CRĂNICA C.B. ALGINET 4ď¸âŁ7ď¸âŁ – 7ď¸âŁ4ď¸âŁ CAIXA POPULAR ALEVĂ MASCULĂ 2014 đ
Partit contra lâaltre equip invicte del grup. Des de lâinici, el conjunt local planteja una defensa que dificulta lâatac dels de Tavernes. A mĂŠs a mĂŠs, les pèrdues de balĂł propicien cistelles fĂ cils al contraatac.
DesprĂŠs del descans, lâequip valler augmenta la intensitat defensiva i signa un parcial de 0-19 que ens permet obrir una diferència decisiva. A partir dâeixe moment, sabem gestionar lâavantatge per tancar el partit amb un clar 47-74.
Cal continuar en aquesta lĂnia per aconseguir lâobjectiu de classificar-se per a la fase final! đ
âđź Entrenadors | Batiste Cantus i Dani Mas
đ CRĂNICA ALEVĂ MASCULĂ MAXCOLCHĂN 2015 1ď¸âŁ4ď¸âŁ – 5ď¸âŁ4ď¸âŁ C.B. GENOVĂS đ
Partit contra el lĂder del grup, que ens ha superat amb facilitat. Hui hem mostrat una millor versiĂł en atac, compartint amb criteri el balĂł, però el fet de no aprofitar les posicions lliurades, algunes decisions massa individualistes i les mancances defensives, no ens ha permĂŠs inquietar al rival.Â
Content per la millora respecte al partit d’ahir i treballarem per traure endavant les assignatures pendents! đ
âđź Entrenador | Arturo Felis
đ CRĂNICA C.B. ALGEMESĂ 4ď¸âŁ9ď¸âŁ – 7ď¸âŁ CAIXA POPULAR ALEVĂ MASCULĂ 2015 đ
Nova derrota fonamentada en una molt mala primera part. Fins el quart perĂode no hem començat a intentar mostrar al camp allò que treballem als entrenaments, i aixĂ ĂŠs molt difĂcil competir.
Eixim fluixos en defensa i sense compartir el balĂł en atac, facilitant el joc del rival. A la segona meitat ens activem i podem fer el nostre joc, arribant a igualar els parcials dels perĂodes, però sense reflexe al marcador per estar l’acta tancada.
Com a aspecte positiu, resaltar l’esforç fins al final i la millora mostrada al llarg del partit! đ
âđź Entrenador | Arturo Felis
đ CRĂNICA CAIXA POPULAR BENJAMĂ MIXTE 5ď¸âŁ5ď¸âŁ – 3ď¸âŁ6ď¸âŁ C.B. ALGINET đ
Bon partit del nostre equip, on hem competit de principi a fi, amb un ritme alt per part dels 2 equips.
Hui hem mostrat una millor versiĂł en defensa, i en atac hem estat prou encertats. Molts contents per l’actitud de tot l’equip. Ara a continuar entrenant aixĂ per millorar cada dĂa mĂŠs i mĂŠs! đ
âđź Entrenador | Marco Cremades i Edu Montero
đ CRĂNICA C.S.A. CARCAIXENT 4ď¸âŁ6ď¸âŁ – 2ď¸âŁ2ď¸âŁ CAIXA POPULAR PREBENJAMĂ MIXTE đ
Partit on els nostres jugadors ixen molt desconcentrats, ens ataquen molt fĂ cilment i la defensa ĂŠs fluixa. Ens costa traure la pilota de baix de la cistella, ja que ens pressionen amb molta intensitat, però tot i les errades, ho hem intentat de la millor manera. Seguirem treballant per millorar! đ
âđź Entrenador | Luis Chofre i Adriana Armengol