🔸A la penúltima jornada de l’Escola d’Estiu hem passat un dia diferent al Parc Aquàtic d’Aquópolis a Cullera!! 🌊🏄🏽♂️🏊🏼♀️
🔸Ha sigut un dia de desconnexió, fent amics i amigues i passant-ho d’allò més bé! 🐠
🔸Ens hem desplaçat un total de 110 persones i han sigut quasi 8 hores d’activitats, on grans i menuts hem disfrutat junts d’una jornada de convivència fent Club 👨👩👧👧.
🔸Només cal veure les cares per saber com de bé ens ho hem passat! 🥰🤩






